Friday 24 August 2012

campus Life (part 2)


Hurm, kejap-kejap jer aku update blog ni.Malas lorh tpi nk jugak berblogging ni.tapi best jugak blog ni.Segala coretan korang boleh tulis..setakat ni aku masih lagi sayang kan blog aku ni..hahaha.Tapi ade la sorang ‘kawan’ aku ni siap ‘hina’ lagi bila orang berblogging tapi last2 suruh aku plak yang ajar dia untuk buat blog..huhh!! dasar manusia,bila cakap mulut memang tak bertapis..nak jer aku cabai mulut dia tuh ! :p ... okaylah,forget about her.Now aku nak sambung kisah aku kat UiTM Machang ni.Ade yang best and xlupa jugak ade yang buat aku sengal lha sesangat..Sambung balik entri yang lepas.. Campus Life J

·         Nilah antara buku2 yang selalu bersepah kat atas meja study aku..Haa..buku kat hujung tu Political Science.Kan aku amik Dip.Pentadbiran Awam,so kne study ni.orang len xstudy tau..haha. kau ader??


Under diploma yang aku amik skang ni,pembelajarannya xlah susah sgt Cuma kalau anda rajin membaca ,maka daptlah anda menjawab dengan sgt mudah.percayalah..kikikiki.pasal kira-kira just Bussiness Math jer ade.subjek lain sume kne MEMBACA ! Why I bolding the words? Because memang senang sangat nak score kalu amik diploma ni if korang suka membaca..betul ni..

AM110/1D...huh,full of chaos !! but it is awesome..hah,mcm mane tu? Inilah adalah group yang aku ditempatkan.Memang best sangat lah member group ni.xlupa gak ade jer yang sengal2 lidi tu..haha,Overall,they are the best..dalam kecoh-kecoh,main-main..kami tetap study ..yeahh!! nak dapatkan Anugerah Dekan katakan..InsyaAllah kami boleh !! Amin.. doakan jugak kejayaan kami yer J
Hurm,aku nak perkenalkan sume member2 aku nih,,serious diorang sangat cool..eh,ye kew cool ?? Bolehlah walaupun kadang-kadang rase cam nak bagi penampar je kat muka tembok diorang nih..hahahaha..


 Ni just bebudak ribena jer..hahaha.Nanti aku upload kasi korang tengok member aku yang lain. Akan aku perkenalkan kat korang nati lha yer..hihihi J

#gmbr tengah tunggu tenggiling..muka seposen jer,panass !!


Wait !! tenggiling? Ape tu? Nak tau ker?? Haha,mesti ada yang dah tau kan .Tenggiling sebenarnya refer kat bas sekolah yang warna oren tu lah..Alaahh,xkan xtau..ingat tak?? Haha.memang kalu dok sini kne jer naik tenggiling tu..Jauh la wei kolej kediaman aku.mau xletih kalau jalan kaki balik sana ..Adoyai..Nak naik ‘batu caves’ ?? memang tak lah..hew..hew

Hahaha..ni lah tenggiling nyer..kalau tak der ni.mmg naseb la pegi kelas jalan kaki..arrgghh!! tak nak jalan kaki !!!! L






Haa.. ‘batu caves’ tu..weii,sumpah letih naik ni..tapi kalau korang dah naik,jangan harap nak patah balik.Punyalah tinggi and berapa banyak anak tangga aku xkira lagi.Yang pasti memang TOP  lah tangga ni...Yer..memang memendekkan jarak perjalanan tapi jauh jugak dengan TDM tu..kadang-kadang kalau terpaksa memang aku naik gak..Adoyaii~ nasib la badan L. Mengurut dengan Tok Bidan la lepas naik tangga ni.Dont Worry.takder lagi yang mati naik tangga ni..hahaha..Boleh jer nak cuba naik tangga ni kalau anda kuat mental & fizikal,muahahahaha..

Okay lah..memang dah kaku dah jari aku ni..Jumpa lagi kat entri seterusnya yer J .
Nak tulis pasal ape plak ea?? Nati aku fikir dlu n aku akan cuba untuk upload gmbar member ak kat sini ea..sehingga berjumpa lg.. Assalamualaikum J



No comments:

Post a Comment