Sunday 16 December 2012

Benda baru , Minat baru

Assalamualaikum . .

Apa kabar you olls ? Semua mesti sehadd je kan . Alhamdulillah , aku makinlah sehadd  sihat , hahaha . Seperti biasalah , aku ni boleh update blog ni time 2 - 3 pagi . Haaa , time ni line laju giler wei . Best la aku nak upload foto , update blog , facebook-ing and twitter-ing . Btw , do add and do follow lah yer

Facebook : Siti Zafirah and Twitter : @zafirahzukipli  :D
 ouh ya.. sekarang kan zaman manusia ber' Instagram ' and i have one : zafirah_zukipli <--- akaun instagram aku . Do follw lah ea . Bolehlah nak jenguk2 aku punya gamba2 kat situ . setakat ni Xsampai 30 photos pun lagi yang aku capture tapi aku akan tambah di hari-hari yang mendatang ni .

Tasha Manshahar :)

Sejak kebelakangan ni aku asyik dgr lagu Tasha jer . I admit that she has a great voice berbanding dgn Ainan Tasneem . Lagu-lagu yang Tasha nyanyi memang best dowh especially time duet with Syed Shamim , so nice ! Memang kne lah dgn halwa telinga aku nih .Antara lagu yang memang layan  yang aku dgr Love you like love song , Hati ini , Be mine and so on . Seriously aku rasa Tasha memang boleh pergi jauh dgn bakat yang ada pada dia ni . semoga terus sukses :D .  Its already late , so aku nak tdo dulu . Pic ? nanti-nati lah ea , ngantok sangat dah ni >..< .

Sekian coretan jari2 kali ni , see you soon !

Wassalam . . . 

No comments:

Post a Comment